Thursday 23 June 2011

Hye geng!! hahaha... kite men ngn emosi skit nak mlm ney.... hahahaa...ari ney gua nak cite pasal hati n perasaan la der... pasal gua taw sume org ade hati n perasaan,.. xkire mude ke tue, gmok ke kurus, sihat ke skit, waras ke gile, sume ade ati n perasaan... tp xsume ati korg same beb... ade yg jnis dlm hati ade taman,, ade yg jnis dlm hati ade batu... ade yg hati hitam... ade yg merah, ade yg mcm2 la sng cite.. hahaha...

Hati ni ibarat pinggan kace la gua ibaratkan... cbe korg lap tiap2 ari pinggan 2 n basuh gune axion ke gloo ke breeze ke kompem bekilat.. tp andai nye jatuh pinggan kace 2, kompem berderai n besepah kace terabur... n ia ambil mase yg lame utk cantum balik serpihan - serpihan yg besepah 2..
mcm 2 jgak ati... berderai nye ati, amat sukar n amat lame la someone tu nak repair emotional die smule.. x kire lelaki or pompuan, sume ade ati... bg korg yg ati batu je x amek kesah pasal ati n perasaan.. men sembur ikut sedap je... haha...

gua tulis bende ney mlm ney pon, xde tuju kt sesape... gua saje nak berkongsi ngn korg lar... sbb ade yg xnampak n x jelas iklas ati seseorg tu or busuk nye hati someone tu... tp korg, engat la ye bile korg da ade tarik ati seseorg tu, jge la dgn baek... jgn korg campak n pecahkan ati org tu... coz korg kne engt WAT U GIVE, U GET BACK.. n engt la jgn jd smpai YG KORG KEJAR XDPT, YG KORG KENDONG TERCICIR... sekian la dulu wat mlm ney.... hahaha... ha... lau ade sesape nak tambah, tambah la kt komen.. hahaha... idea gua sangkut lark tetibe.... lol....

No comments:

Post a Comment